
Întrebări frecvente
1. Care sunt caracteristicile pârtiei?
Pârtia de schi Nemira este situată la o altitudine de 720m (punctul cel mai înalt de plecare). Are o lungime pe înclinare de 1414m, lăţime medie de 38m, o diferenţă totală de nivel de 240 metri şi o pantă medie de 17 %, înclinaţie ce o încadrează în categoria pârtiilor uşoare şi, implicit, îi conferă pârtiei un grad de atractivitate deosebit de ridicat.
2. Care sunt caracteristicile instalației de telescaun?
Instalația telescaun are un număr de 68 de scaune, capacitatea de transport este de 1200 de persoane pe oră, durata medie de urcare fiind cuprinsă între 10 și 12 minute.
3. Care sunt dotările pârtiei?
Pârtia este prevăzuă cu tunuri de zăpadă, mașină de bătut zăpada și instalație nocturnă.
4. Cum pot afla care este starea pârtiei?
Pentru a afla care este starea pârtiei, sunați la 0371.023.073.
5. Pârtia este prevăzută cu sisteme de siguranță?
Pârtia oferă toate condițiile pentru practicarea schiului în siguranță, fiind dotată cu plase și saltele de protecție.
6. Care este programul de funcționare?
Pârtia de schi este deschisă în sezonul de iarnă, când există condiții optime pentru schiat.
Programul de funcționare îl gasiți aici
7. Este permis accesul pe pârtie cu sănii sau alte improvizații?
Accesul pe pârtia de schi se face numai cu schiuri și plăci snowboard.
1. Care sunt dotările echipei de salvamont?
Echipa salvamont este formată din șase menbrii atestați, care sunt dotați cu echipamentul necesar realizării de intervenții în condiții de maximă siguranță. Dotările echipei salvamont le găsiți aici
2. Cum procedez în cazul în care mă accidentez pe pârtie?
În caz de urgență sunați la 112 sau adresați-vă personalului salvamont la numărul 0731.732.200
1. Care este sistemul de plată?
Accesul la pârtie se face pe baza de cartelă care poate fi achiziționată de la casieria afltă la baza pârtiei. Beneficiați de tarife avantajoase prin cumpărarea de abonamente. Copii, elevii și studenții au tarife preferențiale.
Pentru a afla tarifele click AICI